Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
Kampányok - E-mail kampányok
Segítsen 3 milliárd forint sorsáról dönteni
Segítsen 3 milliárd forint sorsáról dönteni
Segítsen 3 milliárd forint sorsáról dönteni
Ügynökségi megbízásra idén is Nemzeti Tehetség Program email dierkt marketing kampány. Az elmúlt évek tapasztalata alapján minden harmadik ember csak adója első 1%-át ajánlja fel. A kampány célcsoportja a könyvelők voltak az adóalanyokkal közvetlen kapcsolatban lévő szakértők akik sokat segíthetnek abban, hogy minél többen ajánlják fel adójuk második 1%-át is.
További kampányok
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
IAB MagyaroszágDirekt Marketing SzövetségMagyar Reklámszövetség
© 2010 Optimusz.hu