Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
Hírek
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola és a Neo Interactive együttműködésével 2010 őszén új, korszerű digitális marketing képzés indul.

Egy éves előkészítési munkát követően, akkreditált szakirányú továbbképzés formájában valósul meg a neo és a BKF közös képzése, melynek célja, hogy digitális szemlélettel bíró szakembereket készítsen fel akár ügynökségi, akár ügyfél oldali munkára. A főiskola és a neo közötti együttműködés újabb területét jelenti a képzés elindítása, hiszen az ügynökség már 2009 óta kommunikációs partnere az intézménynek.

"A Neo Interactive digitális ügynökség alapítói az online marketing kialakulásának kezdetétől ezen a piacon dolgoznak. Az egyik legnagyobb kihívás és egyben motiváció mindig is az volt számunkra, hogy nem kaptunk készen semmit, nekünk kellett kialakítani a “játékszabályokat”, kitalálni, kipróbálni, kifejleszteni a különböző megoldásokat. A fejlődéssel együttjáró bővülés is mindig fejtörést okozott, hiszen természetszerűen nem volt a piacon elegendő számú szakember, az utánpótlás nevelése megoldatlan volt. Joggal született meg bennünk az a gondolat, hogy a megszerzett tudást összegezzük és átadjuk, hiszen ebből átadó és vevő oldalon egyaránt profitálunk. Így jelent meg tehát a Neo Interactive kiadásában a Médiapédia.hu közösségi tudástár, a DigitalFestival konferenciák, a Digitális Média Tények Könyve sorozat. De szerettünk volna tovább menni az úton, és a felsőoktatásban részt vevők számára is nyújtani mindazt, ami a szakmai közönség számára már elérhetővé vált. Ehhez a törekvésünkhöz professzionális partnerre találtunk a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola személyében, akivel nem mellesleg már sikeresen együtt dolgozunk a saját online marketingjük fejlesztésében is, azaz gyakorlatból ismertük egymást. A közösen elindított Digitális marketing akkreditált képzéssel is a gyakorlati hasznosság a célunk, azaz hogy a képzésben résztvevők olyan muníciót kapjanak, aminek birtokában könnyebben megtalálják a számításukat ebben az izgalmas szakmában” – foglalta össze a képzés indításának hátterét az ügynökség alapító-ügyvezetője, Soós Gergely.

A teljes sajtóközlemény letöltése >>>>
IAB MagyaroszágDirekt Marketing SzövetségMagyar Reklámszövetség
© 2010 Optimusz.hu