Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
Hírek

Az Optimusz Direkt Marketing Kft. és az UNICEF Magyar Bizottság között létrejött együttműködés keretében az Optimusz DM, mint az egyik legjelentősebb hazai direkt marketing adatbázis tulajdonos és független média, Magyarországon elsőként támogatásként vállalta, hogy a haiti katasztrófa áldozatainak megsegítésére felhívó levelet közel 1 000 000 regisztrált tagjához e-mail útján eljuttatja.

Az UNICEF segélyprogramjának támogatása mellett, az Optimusz felajánlásával szerette volna felhívni a piac szereplőinek figyelmét a támogatói potenciállal rendelkező média tulajdonosok gyors, hatékony összefogásának lehetőségére és fontosságára ilyen mértékű katasztrófák esetében. A sugárzott médiában megjelent felhívásokon túl az internet, mint kommunikációs felület további jelentős csatornát jelent és jelenthet; olyan eszközt, mely alkalmas felhívások, segítség kérések nagy számú, gyors és célzott direkt eljuttatására.

Az UNICEF üzenetének középpontjában a hazai mobilszolgáltatók által létrehozott 1749 segélyvonal és az UNICEF számlaszámának és információs vonalának, valamint az UNICEF haiti tevékenységének kommunikációja állt. A felhívó levél lehetőséget biztosított postai csekk igénylésére is azon potenciális adományozóknak is, akik nagyobb összegű felajánlásokkal szeretnének segíteni. A Haiti támogatói program 2010. február 08.-án indult és a felhívás egy nap leforgása alatt közel 1 000 000 emberhez jutott el.

IAB MagyaroszágDirekt Marketing SzövetségMagyar Reklámszövetség
© 2010 Optimusz.hu