Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
Hírek


Kutatás az IAB tagok körében

Nemzetközi példák sikerein felbuzdulva az IAB Hungary úgy döntött, hogy Magyarországon is elindítja kezdeményezését, melynek célja, hogy médiatulajdonosok és az ügynökségek kifejezhessék véleményüket a másik oldal képviselőiről, azaz különböző szempontok alapján értékelhessék egymást a két oldal szereplői.

Összesen 14+1 (összességében) szempont alapján értékelte egymást a két fél. 2 szempont a magas „nem tudom” válasz-arány miatt nem került feldolgozásra.

Összesen 26 médiatulajdonos és 20 ügynökség jelentkezett a felmérésben való részvételre.

A felmérést a GfK Hungária, az NRC és a Szonda Ipsos közösen bonyolította le.

Az felmérésben részt vevő ügynökségek a következő kategóriákban értékelték úgy az Optimusz Direkt Marketing Kft.-t és szolgáltatásait, hogy azok bekerültek az első három helyezésbe, „A legjobb médiatulajdonosok” közé :


„Összességében jók a tapasztalataim a velük való együttműködésünkkel kapcsolatban”
A legjobb médiatulajdonosok* : Evomedia, HWSW, Optimusz Direkt Marketing
(*ABC sorrendben )

„Az értékesítési csapat megérti a céljaimat”
A legjobb médiatulajdonosok*: Evomedia, HWSW, Optimusz Direkt Marketing

„A feladat-meghatározásra (briefre) minőségi válaszokat kapok.”
A legjobb médiatulajdonosok*: Evomedia, Gmedia , Optimusz Direkt Marketing

„Az értékesítési csapat kiválóan ismeri a saját terméküket”
A legjobb médiatulajdonosok* : Evomedia, HWSW, Optimusz Direkt Marketing
(*ABC sorrendben )

„Az értékesítési csapat szakértő módon oldja meg a vitás kérdéseket”
A legjobb médiatulajdonosok* : Evomedia, HWSW, Optimusz Direkt Marketing
(*ABC sorrendben )

„Az értékesítési csapattól megfelelő támogatást kapunk a kampányok tervezésénél és lebonyolításánál”
A legjobb médiatulajdonosok* : Evomedia , Google, Optimusz Direkt Marketing
(*ABC sorrendben )

„Az értékesítési csapattól megfelelő visszajelzést kapunk a kampány befejeztével (pl. teljesítés, tapasztalatok utólagos megosztása).”
A legjobb médiatulajdonosok* : Google, Optimusz Direkt Marketing, Sanoma
(*ABC sorrendben )

Köszönjük a részvevőknek a pozitív értékelést !

A teljes kutatás innen tölthető le.

IAB MagyaroszágDirekt Marketing SzövetségMagyar Reklámszövetség
© 2010 Optimusz.hu