Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
Hírek
Elindult a MassMail komplex hírlevél küldő rendszerünk !
2012 július 23 -tól központi irodánk elköltözött. Új címünk: 1052 Budapest, Károly körút 24. / 1 emelet. Telefonszámaink változatlanok maradtak.
A nemzetközi tapasztalatok alapján létrehozott díjat szolgáltató vevő- és ügyfélszolgálatok, ún. call centerek nyerhetik el.
Idén hatodik alkalommal hirdették meg az Év Internetes Kereskedoje Díjat, amelyet a www.evker.
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola és a Neo Interactive együttműködésével 2010 őszén új, korszerű digitális marketing képzés indul.Egy éves előkészítési munkát követően, akkreditált szakirányú továbbképzés formájában valósul meg a neo és a BKF közös képzése, melynek célja, hogy digitális szemlélettel bíró szakembereket készítsen fel akár ügynökségi, akár ügyfél oldali munkára.
“A válság csak elhúzza az egyébként (is) életképtelen médiatermékek haláltusáját” - mondta Kádár Tamás, a NeoFM vezérigazgatója a múlt csütörtökön megrendezett Médiapiac 2010 konferencia záró kerekasztal-beszélgetésén.
A TNS MI Adex Reklámköltés-analízise szerint 2009-ben a bevallást tevő médiatulajdonosok display típusú hirdetési felületeire (banner, szponzoráció) allokált online listaáras reklámköltés összesen 24 milliárd Ft volt, ami 21,38%-os növekedést jelent ...
Kutatás az IAB tagok körébenNemzetközi példák sikerein felbuzdulva az IAB Hungary úgy döntött, hogy Magyarországon is elindítja kezdeményezését, melynek célja, hogy médiatulajdonosok és az ügynökségek kifejezhessék véleményüket a másik oldal képviselőiről, azaz különböző szempontok alapján értékelhessék egymást a két oldal szereplői.Összesen 14+1 (összességében) szempont alapján értékelte egymást a két fél.
Az Optimusz Direkt Marketing Kft. és az UNICEF Magyar Bizottság között létrejött együttműködés keretében az Optimusz DM, mint az egyik legjelentősebb hazai direkt marketing adatbázis tulajdonos és független média, Magyarországon elsőként támogatásként vállalta, hogy a haiti katasztrófa áldozatainak megsegítésére felhívó levelet közel 1 000 000 regisztrált tagjához e-mail útján eljuttatja.
IAB MagyaroszágDirekt Marketing SzövetségMagyar Reklámszövetség
© 2010 Optimusz.hu