Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
E-mail direkt marketing


Az e-mail DM levél figyelemfelkeltő módon – direkt eléréssel - hívja fel a figyelmet a szolgáltatásokra, akciókra, fontosabb hírekre, programokra. Olyan direkt és mérhető elérést biztosít az Ön leendő új ügyfeleivel, mely növeli az Ön terméke / szolgáltatása ismertségét, új vevőket / ügyfeleket szállít cégének.

A cégek/vállalkozások számára az egyik legköltséghatékonyabb kommunikációs megoldás, mivel több mint 110 szűrési szempont biztosításával lényegesen nagyobb pontossággal érhetik el potenciális ügyfeleiket. Marketing erőforrásaikat oda fókuszálhatják, ahol legvalószínűbb, hogy a lehető legnagyobb hatékonyságot érhetik el.

Igény szerint előzetesen tesztelhető a célpiac egy reprezentatív csoportja és az így kapott eredmények értékelését követően pontosabban tervezhetőek meg, folytathatóak a kampányok.

Az előre meghatározott célcsoport részére képi és szöveges elemeket tartalmazó szabványos HTML levél kerül kiküldésre. Technológiánkkal a levelezőprogramokhoz igazodva minden felhasználó - függetlenül a használt levelező programjától és operációs rendszerétől - meg tudja nyitni az ajánlatot, képi támogatás hiányában (pl.: Linux) is el tudja olvasni és kattintani tud az őt érdeklő levél részére.

Az kiküldött e-mail-ekre történő kattintások feldolgozását saját adSzerverünk szolgálja ki, amelyekből valós idejű statisztikát állít elő. A statisztikák egy jelszóval védett oldalon folyamatosan elérhetők.

Az eDM kampányokat kiemelten az alábbi szektorok alkalmazzák direkt marketing kommunikációjukban :  -autóipar - szórakoztató ipar  -bankszektor, biztosítás  -szabadidő, sport, kultúra, utazás, wellness - FMCG szektor  -egészségügy, gyógyszeripar - IT szektor  -Cégvezetés, vállalkozás, menedzsment  -Szerencsejáték, sportfogadás - Piac –és közvélemény kutatás - szolgáltatói szektor

Várható eredmények

eDM kampányaink hatékonysága átlagosan (CTR) 4 % - 53 % között teljesül. A levélmegnyitások aránya átlagosan 5-35%. Hiteles és pontos mérési eredményeket biztosítunk hirdetőink részére.

Utóértékelés, kampány követés

A kampány indulását követően azonnal rendelkezésre állnak a statisztikai részadatok ( CT% - CTR% ). Az email kampány kiküldését követően hozzáférés készül a kampányhoz kapcsolt valós idejű statisztikai rendszeréhez, mely jelszóval védett webes felületen keresztül folyamatosan elérhető az ügyfél számára. Természetesen további mérőkódok elhelyezésére is van lehetőség ( Analitycs, Gemius ).

A rendszer (real-time) valós időben méri a levélben elhelyezett linkekre történő kattintási számokat, külön bontva a napi kattintási adatokat (CTR%).

Az email kampány lefutását követően (5-10 nap) utóértékelés (post- buy) készül, amelynek alapja a kiküldött html levélben elhelyezett linkekre kattintók azonosítása vagyis a felhasználók adatainak összekötése az adatbázissal és megadott értékelési szempontok alapján a kapott adatokból százalékos megoszlási kimutatás készítése. Az utóértékelés jelentős segítséget nyújt a későbbi kampányok tervezésénél.

Egyedileg újracélzott email ( retargeting email )

A retargeting (újracélzás) lényege, hogy azoknak a felhasználóknak, akik az email kampányban már érdeklődést mutattak a hirdető terméke iránt (kattintók/átkattintók) és felkeresték a weboldalt részükre újabb kiküldés történjen. Lehetséges, a kampányban inaktív - még nem kattintó – személyek részére új levél kiküldése.

Törvényi megfelelőség

A adatvédelmi jogszabályoknak megfelelve a Direkt Marketing üzeneteinket minden esetben jogi lábléccel látjuk el. Az Optimusz Direkt Marketing Kft. adatkezelési nyilvántartási azonosítója: 03324-0001

AjánlatkérésKapcsolat