Optimusz
Optimusz nyitóoldal
Optimusz
Online kutatás

Az Optimusz Direkt Marketing nagy elemszámú adatbázisa és 110 szűrőfeltétele (szűrési szempontok) lehetőséget biztosít arra, hogy meghatározott célcsoportban online vagy akár offline kutatásokat lehessen rövid idő alatt, költséghatékonyan lebonyolítani.

A Megrendelő által megadott szűrési kritériumok alapján, a kutatás célcsoportját meghatározva, csak az értékes célszemélyekkel történik a kapcsolatfelvétel vagy kerül kiküldésre a kérdőív, ezáltal a kutatásra fordított költés nagyságrendekkel csökkenthető. A előszelektált DM alkalmazásával csak ténylegesen azokat éri el a kampány, akik a megbízó számára értékesek. Ez által a kutatás időszaka is lényegesen rövidül, akár pár nap leforgása alatt biztosítható a kellő számú kitöltött kérdőív, amely az adott célcsoporton belül pontos eredmények elérését teszi lehetővé.

Ezt az adatfelvételi módszert elsősorban olyan kutatások esetében javasolt, ahol meghatározott célcsoportba tartózó személyek véleményének megismerése a cél. Ilyen kutatások lehetnek például a termék és szolgáltatástesztek, koncepció és csomagolás tesztek, reklámtesztek, honlap-használhatósági tesztek, márkaismertség felmérések, stb. Kiválóan használható a fókuszcsoportos kutatásokhoz is, ahol a csoportrésztvevők akvirálását lehet az Optimusz megoldásaival biztosítani.

Partnereink segítségével az adatfelvétel mellett egyéb kutatási szolgáltatásokat is költséghatékonyan tudunk biztosítani. Ezek a következőek: egyszerű vagy összetett online kérdőívek programozása; adatbázis tisztítása, címkézése, ellenőrzése, SPSS (.sav) formátumban történő átadása; adatok kiértékelése, amely magában foglalhatja az eloszlás és kereszttáblás eredményeket, illetve a PPT vagy Word tanulmány elkészítését is.

AjánlatkérésKapcsolat
IAB MagyaroszágDirekt Marketing SzövetségMagyar Reklámszövetség
© 2010 Optimusz.hu